En plan.

Det värsta agget har lagt sig. Jag är fortfarande sur efter påhoppet. Men livet måste gå vidare. För närvarande jobbar jag på en plan som kommer att ta ner min motståndare och göra honom målös. Ni får dock ha lite tålamod. Inget får nämligen gå fel. Så jag måste (liksom sickan) planera in i minsta detalj.

Marcus sitter just nu vid datorn och sjunger på en Carola låt. Han anar inget. Men det är då som jag kommer att slå till. När han minst anar det. OCH det kommer att göra ont.

Annars så längtar jag ganska mycket till Julafton. Man blir ju såklart lite påverkad. Marcus räknar dagarna hela tiden. "Linn, det 20 dagar kvar tills tomten kommer" osv. Han har nog inte riktigt hajat det där med tomten än. Men jag vill inte förstöra lyckan för honom. Jag minns själv när jag drog tomten i skägget. Jag var stark på den tiden och drog så hårt att masken gick sönder. Jag blev lite chockad och trodde att jag hade dödat tomten. Under masken tittade dock farfar fram lite små generat. Det var dagen då förstod vad Julafton handlade om. Ge samtidigt som man tar, äta och dricka tills man känner sig gravid. Julafton är helt enkelt som ett förhållande.



- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0