En stor stark.

En kod hit och dit. Jag har väl inte fotografiskt minne heller. Du kommer ju inte ens ihåg mitt mobilnummer. Ibland glömmer du till och med att gå till skolan. Jag undrar om det börjar gå nedför nu Marcus. Det sägs att när man nått 20 år har man nått sin topp! Med åldern inne är det bara att vänta.


För tillfället ligger Marcus på mattan i vardagsrummet och gör några konstiga rörelser som han kallar för sit-ups. Han har även lagt fram några vikter som han ska lyfta. De består av två tändstickor med bomull längst ut på varje ände av tändstickorna. Jag skulle upskatta vikten till 1g per tändsticka.  Väldigt lätta att tillverka hemma. Marcus idol är nämligen Martin Timell. Så Marcus har bestämt att allt man kan köpa, kan man tillverka själv.

Så länge han inte börjar sy kan han väl få hållas.


- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0