120 säng.

Slutet på 90 cm sängen är här. Inatt är det sista natten som jag och Marcus kommer att ligga och trängas. Inga mer nätter liggandes på varandra. Inget mer klagande från Marcus sida "att det är varmt". Inget mer klibba ihop i varandras svett. Inga mer armbågar där man helst inte vill ha dem. Nu blir det space. 120 cm sängen kommer nämligen imorn. Underbart!
Frågan är bara hur den ska få plats?

Update on Marcus (DBP, Dunder Braks Prinsen)
Igår lekte Marcus Batman. Han sprang runt i BARA morgonrocken. Han tog sats och hoppade upp i soffan, där jag satt, och skrek "jag är batman".  Slängde med huvudet och hoppade omkring. Det hela pågick i ungefär 30 min. Sen så tröttnade han och började leka med något annat. Tur att man slipper bli uttråkad i alla fall.


Här kommer en bild på min farmor och farfar (plus min pappa)



Gamla människor är så söta!



- Linn

Kommentarer
Postat av: Sara L

Jag som tycker min 120 säng är trång när Patrik sover här ;b Undra hur det går för er ;)

2008-12-08 @ 22:13:35
URL: http://www.sooetnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0