Var bara tvungen.

Älskar när Linn tror att hon vet/kommer ihåg saker fast hon inte gör det. För ett tag sen behövde Linn min kod till mitt visakort så då fick hon den. Nu ikväll kom det upp igen vilken kod jag hade(vi såg på Seinfeld) och jag sa 3606. Linn lyser upp och säger: "Jaa, så var det. Jag kommer till och med ihåg den." Hon såg så säker ut, precis som när man verkligen innerligt tror på något. Nu har jag då inte denna kod men härligt med ett gott skratt på kvällen :)

Btw så ligger hon och sover. Skulle så gärna vilja gå in och ta ett kort och jävlas. Men tror att blixten skulle väcka henne. Hon ska ju trots allt upp vid 0600 tror ja. Aja :)

Take care!

/marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0