Första Inlägget!

Jag tog mig förmånen att skriva det första inlägget på denna blogg.
Det här kommer att bli tufft, det kommer att bli jobbigt, tårar kommer att spillas och hårda ord kommer att käftas.
Det är ingen enkel match..  Det finns inga förberedelser... Detta är sambolivet.

Här kommer en närmare inblick på min sambo Marcus

Marcus är en väldigt oberäknelig person. Ibland är han kelig som en liten kattunge och ibland är han som ett slag i magen. Oftast sjunger han falskt i duschen, skiter med öppen dörr och spottar på golvet.



Älskling
När jag bakar
Äter du upp min kaksmet

 -  Linn



Kommentarer
Postat av: Zandra

Oh I can't barely wait for the dirty details my dear! ;)

2008-11-18 @ 18:21:48
URL: http://counting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0