Glashus.

Sure, jag är lite lat. Varför göra saker som andra kan göra åt mig? Perfekt när man har en sambo. Vaknar upp på en söndag och känner sig oerhört sliten och bakis. Har inga pengar till pizza så då skickar man iväg flickvännen att ta ut pengar och hämta upp pizzan :) Helt perfekt ju? Mer saker i världen borde fungera på det sättet.

Sen ska ju inte du Linn säga något. Du är ganska lat av dig också. Och sen att du tar upp städning som ett exempel är ju lite roligt. För varje gång du slår ut något, spiller något eller vad du nu kan åstakomma så säger du alltid och jag citerar: "Jag tar reda på det där senare." Men tror ni att hon gör det? ICKE! Tänker avsluta detta inlägg med bildbevis. Det är makaronerna som hon spillde över hela golvet igår och som fortfarande ligger där.

Take care!

/marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0