Hålla tider.

Jadu Marcus, för att försvara mig själv och för att göra bilden av dig mer tydlig, så kan även ditt yttre förtala omvärlden.
Du må vara vacker, kanske rent av lite sexig, men det finns en baksida. Alla har vi en baksida. Mer eller mindre tilltalande. Visst skulle man kalla din bakdel tilltalande.  Men i vissa stunder, när du är riktigt gnällig, liknar du mer en gigantisk jätte bebis än en sexbomb.

Idag är det dock inte du som retat upp mig. Det är SJ som än en gång har tappat tidsuppfattningen. Än en gång når jag hemmet alldeles försenad. Något måste göras. Jag börjar faktiskt föredra buss, eftersom de i alla fall (för det mesta) håller tiderna. Hellre skumpandes omkring, med dålig luft och någon svettig människa sittandes jobbigt nära och komma i tid än att hela tiden tänja på marginalerna.


Nu är det nog dags för lite sömn!


- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0