Long time.

Var ett tag sen jag skrev här, har helt enkelt inte orkat. Så nu tänkte jag skriva en rad eller två.

Linn börjar verkligen att gå mig på nerverna. Hon är super duktig på att fråga dumma frågor hela tiden, och då menar jag verkligen hela tiden. Om vi sitter i soffan och jag bestämmer mig för att gå och ta ett glas vatten eller gå på toan så får man frågan: "Vart ska du/Vad ska du göra?". Förstår inte att det kan vara så roligt och viktigt att veta varje litet steg jag tar i min vardag. I alla fall så tänker jag nu också börja fråga frågor hela tiden. Vi får se när hon märker att jag härmar henne :)

Take care!

/marcus

P.S Det tog 3 minuter :) Blääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0