Måndag.

Varje vardag kl 0600 ringer klockan. Men det är inte jag som ska upp då, utan Linn. Men ändå så vaknar jag varje morgon kl 0600 vilket inte är så uppskattat. Oftast är det jag som får hämta Linns mobiltelefon och ge den till henne eftersom hon aldrig vaknar utan fortsätter att snarka vidare. Runt 0700 hör man ytterdörren stängas och äntligen kan man återgå till drömmarnas värld. Själv vaknar man upp runt 1200 ungefär. Sätter sig vid datorn och tankar hem dagens senaste serie som har kommit ut. Efter att ha lagat mat, ätit maten och kollat på serien så sitter jag här och skriver blogg. Plötsligt som en blixt ifrån klar himmel kommer jag på att det är tentavecka! Lite ångest över att man har sovit bort hela dagen och lite ångest över att jag fortsätter att spendera mera tid framför datorn. ÅNGEEEST!

Tänkte i alla fall avsluta med ett kort på Linn. Så här ser hon ut när hon inte har photoshopat det :) Take care!

/marcus

Verklighetens Linn

Kommentarer
Postat av: Fredrik

PLUGGA FÖR I! ;)

2008-11-24 @ 16:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0