Marcus Special.

Marcus börjar verkligen att gå mig på nerverna. Han är super duktig på att vara tjatig som ett litet barn hela tiden, och då menar jag verkligen hela tiden.  "Linn, jag har så ont i ryggen, massera mig"  "Linn, jag har så ont i vaderna, massera mig" Han låter som en mässande präst som satts på upprepning. Får han inte som han vill tar han även gärna till baby rösten, så att det ska bli extra tjatigt. Idag har det varit extremt eftersom lille Marcus spelade wii igår och har sån träningsverk. Hela dagen har det tjatats om massage. "Linn, jag har så ont i armarna, massera mig". Vi får så hur lång tid det tar tills nästa tjat attack kommer.

När vi ändå är inne på ämnet Marcus kan jag passa på att visa hans olika sidor. Ta er med in i hans tankebanor. Håll i er.




Marcus oskuldsfulla sida.  "Mamma, det var inte jag som fes"




Marcus tuffa sida. "Undra om jag ser ut som Brad Pitt i Fight Club när jag sitter såhär?"



Marcus utseendefixerade sida. "Undra om man ser mina biceps när jag håller gaffeln såhär?"




Marcus drömmande sida. "hemlighetsstämplat".



Vilken sida gillar du bäst?


P.S Det tog 1h 18 min tills tjatet om massage kom igen.

- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0