Oskulden.

Japp, då var det dags att ta oskulden på den här bloggen. Precis som föregående bloggare skrev kommer det inte att bli en lätt match detta. Min motståndare är en jäävel med pennan och även tangentbordet. Men jag tänker inte vika mig en centimeter, utan alla fula knep är tillåtna här. Hemligheter, pinsamma vanor, bilder ja allt kommer jag att lägga upp för att gå vinnande ur striden.

Vid en första anblick ser min kära sambo ut som en fin ung dam och vid ett första möte verkar hon även väldigt social och trevlig. Men under allt detta fina yttre finns den riktiga Linn Petrini-Barck som jag har upptäckt under alla dessa år. Det är den riktiga Linn och livet i allmänhet som jag kommer att skriva om här.

Tills nästa gång, take care!


/marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0