Svar på tal!

För det första ska jag avslöja en BIG SECRET, det jag egentligen skulle ta kort på för att visa hur lat marcus är, tog han bort. Han såg mig komma smygandes med kameran och agerade snabbt som fluga. Det jag skulle ha tagit kort på var hans samling av öppnade sliskiga proviva shots. Det var säkert 15 st som stod i en rad på databordet.

Pojkflicka?
Jaa det kan jag erkänna, men det är enbart för att kompensera din feminima sida. Den tar nämligen överhanden ibland och då måste någon vara kalrn i huset och tänka straight.  SO put your hands down my pants and I bet you feel nuts!

Makaronistoryn - kan jag förklara på följande sätt. Jag tappade makaronerna i samband med att jag brände mig. Jag lade helt enkelt handen rakt i de kokande makaronerna. Med blotta livet lyckades jag få bort handen i sista sekund, innan det var försent. Men då råkade jag tappa ut makaronerna på golvet. Att nu plocka upp dem skulle inte vara säkert för mig känslomässigt. Tragedin skapa många hemska minnen. Ska jag nu behöva gå genom allt igen för att plocka upp lite makaroner. SKAMLIGT!


För närvarnde vill jag inte kommetera raserianfallet idag. Vattnet som du så fint kallade det, utgjordes av några få ytte pytte teeny weeny droppar. OCH du färtjänade det!


- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0