Till salu.

Först vill jag bara inleda med att säga att bilden marcus la upp är juh självklart inte på mig. Det är min farmor. Nu har vi rett ut det.


Idag har jag även kommit på en affärsidé, att sälja ut Marcus några timmar varje dag som städhjälp. På så sätt får jag sängen för mig själv en stund, vilket kan vara behövligt. Inte för att jag på något sätt vill underhålla mig själv, utan bara för att den är 90 cm bred. Vad kan jag säga, vi ligger bokstavligen på varandra. Sen får jag lite extra pengar. Jag gör dock inte bara det här för min skull. Nejdå! Jag vill hjälpa Marcus att bota sin lathet. För att konkretisera problemet tänkte jag dra ett exempel från idag:

Linn:
Vill du ha lite kex och brieost?
Marcus: Ja, gör ordning ett kex år mig.
Linn: Det kan du väl göra själv?
Marcus: Nej det orkar jag inte, då vill jag inte ha.

Jag gör detta bara för att vara snäll älskling! Det här kommer bli kul! Kanske kommer du också vilja röra dammsugarn här hemma i framtiden.


- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0