Vilken dag, och den har bara börjat!

Ojoj, har lite att ta igen känner jag.

För det första: Hälften av sakerna på golvet är dina så skyll inte på mig!
För det andra: Vi alla vet att linn är lite av en pojkflicka som alltid måste vara störst och starkast. Bygga högtalare och jämföra vem som har störst låter ju lite mer som det manliga könet än det kvinnliga.
För det tredje: Linn har inte plockat upp sina makaroner i köket än. Liiiiite äckligt!

Just nu springer Linn runt och är arg som ett bi. Skriker, slänger i dörrar och nyss kastade hon vatten på mig. Hon talade om för mig att jag var en värdelös skit typ. Det enda jag klarar av var tydligen att sitta här och sen dricka öl. Vad roligt att höra va? Sen till råga på allt så försov jag mig till tentan imorse eftersom klockan inte ringde. Fick springa dit och skriva ihop något som jag kom på i farten. Så morgonen har sugit HÅRT och sen kommer man hem till detta. I like it! :)

Take care!

/marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0