Beslutsångest.

Jo visst det är jobbigt att gå där men inte fysiskt utan mer på det mentala planet. Linn kan aldrig bestämma sig. Hon velar fram och tillbaka, säger vilka alternativ som finns vilket alla redan vet. Som tex när vi handlade i lördags. Linn tar kanske 10-15 minuter på sig att hitta något. Efter det ska det provas och velas fram och tillbaka i sisådär 20 minuter. Sen kommer ett beslut. Ganska ofta blir beslutet att inte köpa. Vi går till en annan butik. Linn kommer på att den där tröjan i förra butiken var nog egentligen ganska snygg. Vi går tillbaka och det ska provas om igen och utvärderas. Så jag skulle gissningsvis säga att det tar cirka 45-60 min för att bara köpa en endaste tröja! Det är sjuuuuuuuukt!

Så nej, du får nog skrota den där idén om OS-gren. Ingen och då menar jag verkligen ingen orkar med den mentala press detta innebär.

Take care!


/marcus

Kommentarer
Postat av: Popstar

HAHA! Detta känner jag igen... Jag säger bara, KVINNOR ! och skakar på huvudet :P haha

2009-05-05 @ 15:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0