Otursdag

Du är så ytlig Marcus, jag tänker då rakt inte skaffa en ny lägenhet utan en walk-in-closet, bubbelpool och balkong.

Idag stod Marcus för maten vilket var väldigt bra eftersom det har varit en förbannat dålig dag. Det hela började med att jag fick springa för att hinna med en buss i Kalmar för att komma till skolan, väl på bussen så fastnade jag i en broschyr om PMS, jag kollade sedan upp och ut genom fönstret och upptäckte att jag inte visste vart jag var. Jag tryckte genast på stopp och fick sedan leta mig fram genom skogen för att komma till skolan.

Efter en halvkass dag i skolan skulle jag åter hem igen, så jag skyndade mig till bussen. Den var 3 min försenad så jag missade 3 tåget hem, sedan kom Paulina och fikade med mig en stund. Vi tog sedan följe till tågstationen och jag var där redan två minuter innan tåget skulle gå. Det var bara det att det tåget också redan hade åkt. Så jag fick vänta till 5 tåget.

Tur att jag har en innestående massage som Marcus somnade ifrån igår.


- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0