Sommar

Shit vilket väder. Måste vara bra många grader ute. Känns verkligen som sommar nu. Sitta ute och bara steka i det fina vädret. Perfekt att man är ledig i en vecka också. I like :)

Imorn är det valborg och vad allt det innebär. Jag tror att valborg är en riktig supartid, iallafall har det alltid varit det när jag växte upp. Så imorn är det jag som bostätter mig på Tufvanängen med en låda öl, trevligt sällskap och bra musik. Linn kommer lite senare då hon är tråkig och pluggar. Förstår inte riktigt varför? Har ju sett deras andra tentor och alla ser ut som duggor ;p Så är det kanske när man går på högskola och inte universitet :) Nej det är väl dags att röra på fläsket och springa polisrundan :)

Take care!

/marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0