Nu

Nu, precis nu åker Marcus från Hällefors till Sydkorea. Hur ska jag klara mig utan min bästa vän och pojkvän i fyra månader. Vem ska jag prata med om sådant som jag inte kan prata om med någon annan. Vem ska få mig på bra humör när jag har en dålig dag. Vem ska jag kunna skälla och vara jävlig mot när jag har pms. Vem ska jag ha myskvällar med massa flöt med. Vem ska jag bråka med. Vem ska jag vara sådär töntig med, som man inte kan vara med någon annan.

Jag kommer sakna dig så jävla mycket!


- Linn

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får skaffa dig en låtsaskompis som liknar Marcus (: Med den kan du göra exakt vad du vill och beté dig hur du vill ;) haha.

2009-08-25 @ 12:18:34
URL: http://saruupullan.blogg.se/saraleppanen
Postat av: Zandra

Jag är långt ifrån någon Marcus, I know. Men jag finns här och jag är också ensam så nog ska vi kunna reda ut ett och annat tillsammans :)

2009-08-25 @ 12:27:23
Postat av: Emelie Saxin

det kommer nog gå bra ska du se :)

2009-08-25 @ 17:45:54
URL: http://emeliesaxin.blogg.se/
Postat av: Paulina

MIG MIG MIG!

Du får vara hur jävla dryg som helst mot mig (hehe nästan!) och jag ska göra mitt allra bästa för att få dig på bara humör. Och du får ringa mig 24 h om dygnet! Och så ska vi hitta på en massa skoj! Jag saknar dig massor Linn! Vi ses alldeles jättesnart! <33

2009-08-27 @ 19:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0