DANS!

haha Du jag tränade minst en gång i veckan, plus uppvisningar och extra träningar. Så ge fan i och klaga på min dans! Plus det så sprang jag. När fan tränade du regelbundet liksom? Det har väl aldrig hänt? VA VA? har jag rätt? oj? Bräckte jag din fasad nu? Är du inte lika kaxig längre. Ska vi låta hela världen veta sanningen Marcus? ska vi? AJ!


haha den där tån är juh på sin höjd vrickad och stukad. Kom igen när du har lite mer BALLS IN YOU!
En än gång är jag mannen i det här förhållandet. Jag förstår inte?


- Linn

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hörrni! Nu börjar det bli lite väääl dålig stämning här i bloggen. Snart vet man inte vad som är på riktigt och inte. Ge varandra lite sex = bra motion! Och sen ska ni se att ni är piggare på varandra efteråt ;) Höhö.

2009-02-02 @ 20:46:13
URL: http://counting.blogg.se/
Postat av: Zandra

OCH! Jag ska tillägga att Linn faktiskt är mer tränad än vad vissa tror ;) Att stå på händerna och göra armhävningar samtidigt är det inte många som orkar.

2009-02-02 @ 20:47:17
URL: http://counting.blogg.se/
Postat av: Linn

haha nejda det är lugnt :) vi är sams.

men bra att du försvarar mig där ;p

2009-02-02 @ 21:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0