En annan värld

Marcus sitter just nu framför datorn med headsetet on. Han är koncentrerad, fokuserad och okontaktbar. Ögonen följer huvudkaraktären på skärmen som om det vore en naken brud med D-kupa. Endast skrämen lyser upp det annars mörka rummet. Om jag skulle öppna dörren nu, skulle antagligen en unken, lite fuktig doft träffa mig med en okontrollerbar kraft.

Mina rosa fluffiga strumpor som Marcus lånade imorse luktar antagligen inte rosor och vaniljglass längre.  


It's game night, vilket betyder att Linn helst inte ska vara i närheten :) Mitt pratiga yttre och mitt spralliga inre passar inte riktigt in. Jag skulle vara som en irriterande mygga på sommaren. Som en rinnande näsa på vintern.


Jag sitter istället i soffan och trivs med mig själv, lite jordgubbs te och Beck. Just nu är det dock paus och jag är rastlös.


- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0