Fredagskväll med Linn.

Dagen började ganska bra. Jag gick in till Växjö för att möta Linn vid tåget. Vi gick runt i staden och handlade lite. Jag fick tag i en billig klocka som jag hittade. Linn fick väl ihop något skräp som vanligt :) Efter turen i stan så bar det av till Willys där kvällens måltid skulle inhandlas. Det blev tacos som vanligt och lite annat gott.

När vi kom hem så började jag laga mat. Linn gjorde något, vet inte vad. När hon sen bestämde sig för att diska så blev det inte mycket gjort. Jag lagade all mat och dukade fram allt. Linn fick iaf några skedar rena, så jag får väl vara nöjd med det. Efter maten blev det diverse Tv-program och serier. Men vid kl 22.40 lägger sig Linn i sängen för att vila lite. 22.41 sover hon och fortsätter det tolv timmar framåt. Vilken rolig fredagskväll va?! :)

take care! :)


/marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0