Kvinnokläder

Jag kan inte hjälpa att det har varit en tuff vecka. Men nu har jag fått vila upp mig lite i alla fall :)  Väl behövligt.
Idag har jag och Marcus haft hårfriserings dag. Det är en väldigt viktig dag. Marcus färgade min groteska utväxt och jag slingade och klippte hans hår. Två flugor i en smäll helt enkelt.

Marcus är inte bara ett big fan av varumärken utan även av mina kläder. Kolla här:



Det började med att han mitt i veckan började använda mina ROSA FLUFFIGA strumpor, som nu luktar brutal fotsvett. Vet inte om jag kan ha kvar dem :(



Igår tog han mina Färjestadssockor plus mina mjukisbyxor..
Men det blir värre..

 

Marcus tog även min favorti kofta. Jag har bildbevis. Men en viss film på mig skulle läggas upp om jag la ut det kortet.


Detta inlägg är även det 100:e inlägget på denna blogg, kände att jag var tvungen att bjuda till :)
- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0