Aktiv i sängen.

Som de flesta som känner mig, och har spenderat en natt med mig, vet så är jag väldigt aktiv när jag sover. I förrgår natt var det spindlar. Natten till idag hade jag tydligen lagt mig på Marcus höft och sagt "vem är hon?" två gånger. Det börjar bli en vana att alltid fråga "Vad sa jag inatt då?" när jag kommer hem.

Jag tänkte be om en tyst minut för alla hälsosamma skönhetsömnar som jag har förstört. (Antar att Marcus är mest utsatt)  Till mitt försvar säger jag följande: Det är aldrig tråkigt att spendera en natt med mig. Det kan helt enkelt hända vad som helst. Så Marcus du ska vara glad att du får dela nätterna med mig. Du skulle antagligen aldrig få då här mycket spänning annars. Nästa gång du tänker "fan, inte igen, jag vill sova" så ska du istället tänka "aah spännande".


- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0