Dr. Feelgood

Sova till tolv. Duscha i 30-40 minuter. Ta sig friheten att diska i  bara underkläderna, samtidigt som stereon spelar favoritmusiken. Köra de där galna movesen, känna sig jävligt snygg helt enkelt. Lägenheten skiner (nästan). Det är jag som har gjort jobbet. Marcus tittade mest på, sorterade lite papper osv.
Ikväll blire lite vin och god mat med min andra hälft. Det är sånna här dagar som får en att inse att man faktiskt lever. Man är inte en sönderstresad boll som ska kastas mellan så många olika mottagre som möjligt.



Min käraste ägodel




PA Baselement Delta eminence 15"


- Linn

Kommentarer
Postat av: Abbe

Jävlar, jag trodde det var en tolva eller nått först!

Var ska du göra av den där godbiten då? :)

2009-01-31 @ 17:58:23
URL: http://sextiowatt.blogspot.com
Postat av: Linn

haha de sitter redan i ett par högtalare som jag har byggt :)

2009-01-31 @ 20:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0