håller med

För en gång skull måste jag hålla med min partner. Det är bara jag som lyckas med sånt här.

Jag tycker synd om tjejen som bodde där. Hon såg så chockad ut där jag satt på min jacka utanför hennes dörr och kikade i en ellos katalog. Min nyckel satt även i dörren.  När jag såg att hon kom tänkte jag att jag skulle vara snabb och förklara vad jag gjorde utanför dörren. Så jag utbrast. Ja jag är utelåst, eller jag kommer inte in. Men min pojkvän kommer snart och öppnar, det är därför jag sitter här ute. Då utbrister tjejen. Men jag bor juh här? Då kollar in jag lägenhetsnumret och känner hur en känsla av bortgjordhet fyller mig.

Tjejen måste tycka att jag är helt pantad. Men förhoppningsvis gjorde jag hennes dag till en mycket roligare dag. Jag är inte sen att bjuda på mig själv.


- Linn med två dörrar.

Kommentarer
Postat av: malin sinkkonen

hahaha! fyfan va kul ;p

2009-01-10 @ 09:10:08
URL: http://malinsinkkonen.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha gud vad jag skrattade åt detta! ;)



2009-01-10 @ 12:40:30
URL: http://hanna2007.blogg.se/
Postat av: Malin lb

AHHAHA fan vad roligt jag dör. Linn detta gjorde min dag också. ;D

2009-01-13 @ 12:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0