Ops,I did it again

Idag när jag satt på bussen för att åka hem och precis skulle gå av, bromsade bussen in extremt hastigt. Självklart satte jag mig rätt i knäet på en annan person. Jag famlade till och kunde helt enkelt inte hålla balansen. Hon såg väldigt chockat ut av den plötsliga viktökningen. Jag sa ursäkta och reste mig upp och gick ut ur bussen. ALLA i bussen tittade på mig.

Jag är i alla fall glad att hon var lite större än jag, så jag inte krossade något litet barn eller liknade. Det verkade inte som hon fick ont och tur var väl det.

- Linn

Kommentarer
Postat av: amanda

hahah va skön du är linn! ;D

2009-01-16 @ 13:11:51
URL: http://amandahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0