pluggmedtod

Igår  tänkte jag att jag skulle göra havregrynsgröt till frukost, men den blev skit äcklig, sen hade vi ingen sylt hemma så det slutade med att jag slängde den. Helt plötsligt var klockan för mycket och fick jag springa till bussen, utan frukost, för att överhuvudtaget hinna med tåget. På stationen stod de några öresundstågs-nissar och gav ut gratis frukost. Ibland ska man ha lite tur i alla fall. Nog för att tåget hem blev en aning försenat. Men jag kan väl gå med på att glömma det för den här gången.


Marcus har utvecklat en plugg-metod som jag tycker är ganska fashinerande. Jag har valt att kalla den the mackiemethod. Den går ut på att han spelar Fifa och att han läser i varje halvlek. Rätt fenurligt gubben. Förena nytta med nöje helt enkelt.

Marcus har även börjat med att ständigt kalla mig för liiiinnsaaaan. Jag vet inte om jag gillar det. Det känns som jag är 13 år och har bomull i bh:n eller något liknande.

- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0