Tillbaka!

Tillbaka i Växjö igen! Tog bara 8 timmar att ta sig ifrån hfs till växjö. Gillar när tågen går sönder och man får vänta i 2 timmar extra. ALDRIG MER TÅG! De håller fan aldrig tider och sen är det bra jobbigt att behöva åka 3 stycken olika. Blir antingen bil eller flyg nästa gång jag ska hem, annars stannar jag nog här för alltid!

Men nog talat om det. Korten jag lovade från Juldansen blev inte av, fick inte med mig kameran ut helt enkelt ;p Och om ni trodde att några kort från nyår skulle dyka upp här så blir ni nog besvikna. Skulle dock vilja ha kort på när jag blir utkastad ifrån krogen sittandes :) Det skulle t.o.m jag skratta åt :)

Linnsan försökte också i förra inlägget att vara lite rolig men det lyckades hon inte med. Alla vet att domänen inte heter .nu utan något annat ;) Linn jämförde också för någon dag sedan hennes utseende med Jessica Albas. Jag var tvungen att låtsas hosta ett bra tag för att slippa svara vad jag tyckte. Peeewh, det var nära ögat!

/marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0