Min vanliga tur

Fyfan vilken dag! Eller det har inte gått så långt på dagen än, Men eftersom det är skit redan så kan man ju räkna ut resten. Det hela började med att jag har sovit sjukt dåligt hela natten. Därför låg Jag kvar lite för länge och snoozade innan jag gick upp. Det gjorde så att jag fick stressa lite för att hinna med allt. Jag skyndade mig ut till cykeln för att låsa upp den, men det gick jävligt trögt. Helt plötsligt går nyckeln av? Hur fan kan jag, som inte är speciellt stark, bryta av en nyckel. Jag skyndade mig ner i källaren och tog pappas cykel. När jag äntligen kommer inklampade på jobbet, försent såklart, så får jag höra "vad gör du här, du jobbar kväll idag". Då stod det alltså fel på mitt schema. Så det var bara att trampa hemåt igen. Nu ä jag såklart inge trött alls längre.



- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0