snabbis..

Blir ett kort inlägg detta. Jag har spenderat stor del av tiden i götet utan Linn så finns inte så mycket att rapportera om hur mycket hon har gjort bort sig osv. Får ta igen det senare. Imorn flyger jag och delar av familjen till Egypten. Blir borta i 2 veckor. Får se om jag får någon tillgång till Internet i öknen. Vi får se helt enkelt. Av alla sms och telefonsamtal jag har fått av Linn hemifrån så förstår jag att jag är mycket saknad. Ingen nyhet precis men flickan kan tydligen inte vara utan mig. Börjar kännas som att man har en stalker. Antar att jag får spendera lite tid med henne när jag väl beger mig hemåt. Men nog om det. Nu ska jag packa om min väska och sen sova. Upp tidigt inatt är det som gäller :)


Take care!


/marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0