Amöbor i stjärten

Självklart menade jag att du skulle ringa min tid. Men inte har man fått ett enda telefonsamtal, Några fjuttiga sms. Tur att jag hann varna er om den där amöban som lever i Egypten. Den lever vid havet och finns nog på de flesta stränderna där. Det är nämligen så att den kryper in stjärten och bosätter sig där. Sedan kan man aldrig få bort den. Pappa hade till och med hört det av en före detta polis, så då måste det ju vara sant. Marcus, du ska vara glad att du har en uppdaterad flickvän så du slipper leva livet i ett totalt mörker. Jag tycker du ska tacka mig när du kommer hem och du vet att jag blir sur om du inte har köpt choklad med dig hem från taxfreen.

- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0