Ett flygande bröst

I torsdag åkte jag och Marcus till Göteborg för lite välbehövd semester. När vi äntligen kom fram efter en lång bussfärd så gick vi på bio. Det blev Transformers 2 och den var verkligen super bra. Fredagen spenderades på Liseberg, det var så jävla kul. Det hände nämligen en väldigt rolig grej. En ganska mustig dam satte sig i vagnen längst bak när vi skulle åka balder. Givet så hade hon ett lite för väl uringat linne för att hålla in de enorma brösten. I ett gupp så flög ena bröstet ur linnet som en rymdraket, självklart kom det med på bild. Längesen jag skrattade så mycket. Jag måste väl erkänna att jag tycker lite synd om damen, men har man en sådan kroppsstorlek och sådana bröst så behöver man väl inte klämma in sig i det mest uringade linnet man hittar.
I går så blev det en del shoping och MYCKET mat. Till råga på allt så är det så varmt här att man inte ens kan röra på lilltån utan att bli svettig. Det känns som man är i Afrika eller något. Marcus vill inte sola heller eftersom han inte har med sin solskyddsfaktor som ligger på 55 och är till för bebisar.


- Linn

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hahaha åh gud jag kan se det framför mig! Saknar dig Linnzzaaan! förresten såg du vårt snygga vg på filmen?! Puss!

2009-07-04 @ 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0