Lite dåligt...

Lite dåligt med uppdateringar här. Vet inte varför men det har bara blivit så. Nu har vi varit i Hällefors lite mer än 2 veckor och en hel del har hänt. Tänkte förmedla min midsommar här:

Det började lite lugnt med mat och dricka hemma hos Linn. Efter ett antal timmar med mat och olika sorters dryck så var det dags att dra sig hem för lite fix inför resten av kvällen. Edvin och Hauta joinade och det blev grillning och lite tvspel. Samtidigt hade min lillebror ordnat fest och det börja droppa in fler och fler folk. Jag och grabbarna stannade tills halv evla ungefär. Det bar av till sången där Ida och några fler hade anordnat fest. Till en början var det ganska segt och lite folk. Men det ordnade upp sig till slut och det var trevligt att träffa massa folk man inte hade sett på ett tag.

Halv tolv ringer polisen och frågar om jag är Ing-Maries son. Hon frågar efter hennes nr och säger inte så mycket mer. Jag får senare tag på lillebror David och får reda på att polisen har gått in i vårt hus och stängt festen. De har även rensat ut hela huset på alkhol ;p Tydligen har någon granne ringt och klagat på att det har varit hög musik. I alla fall så ordnande allt upp sig till slut och man kan konstatera att grannen som ringde inte har något liv. Punkt slut.

Nu ska jag och Linn till ghn och köpa lite glass. Linn ska köra så vi får se om vi överlever. Vi var bra nära att krocka förra gången hon körde. Men överlever jag så blir det att försöka uppdatera lite oftare :)



Take care


/marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0