Plast är inte min grej

Ja då har man lyckats igen då. Skulle göra mig ett par schyssta varma mackor i mackgrillen nyss, när jag väl tagit fram brödet och lagt fram de skivorna som jag skulle ha så hittade jag inte den där vita plast grejen som man stänger påsen med, jag tänkte "skit samma" och rullade ihop påsen med en lite orentalisk knut. Grymt goda blev de måste jag tillägga, väl inne på macka nummer två så kände jag något konstigt. Självklart låg den lilla vita plastgrejen i min macka. Har ingen aning om hur den hamnade där. Till råga på allt råkade jag även smälta Marcus platsburk, eftersom den stod lite för nära grillen.



- Linn

Kommentarer
Postat av: heino

Haha du är dig lik Linn :)

2009-03-17 @ 18:17:08
Postat av: malin sinkkonen

sv: ja det kan jag göra :) får hoppas det blir bra ;p

2009-03-18 @ 10:42:24
URL: http://malinsinkkonen.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Haha men linn :)

2009-03-20 @ 09:16:00
Postat av: malin sinkkonen

sv: tack :)

2009-03-23 @ 09:23:26
URL: http://malinsinkkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0