Fredag.

Äntligen fredag! Eller ja, har väl inte gjort många knop denna vecka. Mest varit hemma och pluggat på den enormt svåra juridik tentan som är om nån månad(ingen dugga detta inte). Linn den jäveln glider bara runt, tydligen har de ingen mer "tenta"? Så medans jag får sitta och nöta med den där lagboken ända tills dagen vi åker hem så flummar hon runt som nån hippie. Dock hörde jag att hon hade nån uppgift de skulle lämna in, känns som att man valde fel linje häääär. Sitta med en 15 poängs tenta 5 juni, som dessutom är en av de svåraste vi har på detta program, är inte popluärt. Sedan när man kommer tillbaka i höst så skickas man ut till Sydkorea i ett halvår. När man väl kommer tillbaka efter allt hårt jobb så har Växjö och Kalmar gått ihop till Linneuniversitetet. Fast det kanske är bra? Då kanske min C-uppsats blir enklare, jag kanske bara behöver dra ihop något snabbt och enkelt på en kafferast?

Take care!


/marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0