Marcus på fyllan

Helgen har gått fort som vanligt. Man hinner inte ens tänka att man är ledig. Marcus var, som jag föruspådde väldigt törstig, Så den lille rackarn hittade inte hem utan mig i fredags, tur att jag alltid har varit väldigt bra på orientering och lotsade oss enda från festivalen och hem. Det var för övrigt väldigt trivsamt, bra musik, och god öl. När Marcus letade efter mig innan vi skulle gå hem så ringde han inte till mig, nej nej, han skickade ett sms med mitt nummer i istället. Tur att jag har lärt mig att läsa mellan raderna, vad sms:et egentligen betydde var: Linn jag vill hem, kissa och käka en hamurgertallrik. I lördagsnatt skrev Marcus även konstiga kommentarer till min låtsas bror på facebook. Det är nästan lite spännande att vara tillsammans med Marcus, man vet aldrig vad som lurar bakom kröken. Tack för att du förgyller mina dagar här på jorden!



- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0